مجله اینترنتی تدینارمجله اینترنتی پلتفرم آموزش آنلاین تدینار مجله اینترنتی تدینار

#
  • +TED
  • یادگیری نوین
  • مهارت افزایی
  • دانش استارتاپی
  • بوت کمپ

مجله اینترنتی تدینارمجله اینترنتی پلتفرم آموزش آنلاین تدینار مجله اینترنتی تدینار

  • +TED
  • یادگیری نوین
  • مهارت افزایی
  • دانش استارتاپی
  • بوت کمپ
  • صفحه خانگی
  • >
  • مهارت افزایی
  • >
  • چگونه یک استراتژی کسب و کار هوشمند داشته‌ باشیم؟

چگونه یک استراتژی کسب و کار هوشمند داشته‌ باشیم؟

  • مهارت افزایی
  • خبرگذاری تدینار
  • ۱۱۳ بازدید
  • بدون دیدگاه
کسب و کار هوشمند

برای داشتن کسب و کار هوشمند در محیط رقابتی جهان امروز، داشتن برنامه‌ریزی استراتژیک، سازماندهی مستحکم و یک الگوی قابل اعتماد برای تصمیم‌گیری ضروری است. استراتژی کسب و کار مهم است زیرا شرکت های موفق باید آرمان گرایی بیانیه ماموریت را با واقعیت های تصمیم گیری عملیات روزمره ادغام کنند. تعیین اهداف تجاری، شناسایی بازار هدف و برنامه های مدیریت استراتژیک عناصر مهم استراتژی تجاری هستند.

استراتژی‌های  کسب و کار هوشمند :

موفقیت کسب و کار هوشمند شما به توانایی شما در تعیین و دستیابی به اهداف بستگی دارد.  با به کارگیری اصول هدف گذاری SMART، کسب و کار خود را در مسیر سریع قرار دهید.

  • تعیین اهداف تجاری:

استراتژی کلی کسب و کار، نقشه راه و تعیین اهداف نقاط عطفی در مسیر موفقیت هستند. ارزش های شرکت شما با هدف شما همراه است. اهداف استراتژی کسب و کار را اعلام کنید و آنها را در فواصل زمانی واقع بینانه قرار دهید.  سازمان خود را به سمت بهترین بودن سوق دهید، اما اهدافی را تعیین کنید که بتوان به طور منطقی به آنها رسید.  با گذشت زمان، تعادل بین جاه طلبی و تحقق را پیدا خواهید کرد. اهداف تجاری می‌توانند کوتاه مدت، میان مدت یا بلند مدت باشد.

  • اهداف کوتاه مدت:

استخدام یک تیم درشرکت (قوی‌ترین تیم‌ها متشکل از مدیریت بالا: اهداف و مقاصد جامع را تعیین می‌کنند، مدیریت میانی: بر اجرای اهداف نظارت می‌کنند و بخش‌های خاص را نظارت می‌کنند، و نیروهای اجرایی : وظایف یک کسب‌وکار را انجام می‌دهند، مانند ساخت و ساز تشکیل می‌شوند)، تهیه پیش نویس از چشم انداز، و فروش اولین دسته از محصولات یا خدمات است.

  • اهداف میان‌مدت:

راه‌اندازی یک فناوری جدید یا محصولات جدید، ادعای درصد معینی از سهم بازار، توسعه اپلیکیشن گوشی هوشمند یا برتری در نظرسنجی‌های رضایت مشتری باشد.

  • اهداف بلند مدت:

عرضه اولیه عمومی (IPO)، رسیدن به یک هدف درآمدی خاص، پیروزی بر یک رغیب کاری ، یا همکاری با یک شرکت بزرگ در زمینه کار مرتب.

  • شناسایی بازار هدف:

شناسایی نوع افرادی است که خدمات یا محصول شما را استفاده می کنند.  در یک استراتژی تجاری موفق، شرکت تشخیص می دهد که آیا  متقاضیان کارشما،  در حال حاضر توسط برند دیگری خدمات ارائه می کنند یا خیر؟ چگونه ممکن است از آن برند جدا شوند؟ در ازای وفاداری، این متقاضیان به چه چیزی نیاز دارد؟ دریابید که چگونه برندهای مشابه مدعی سهم بازار شدند، آگاهی از برند را افزایش دادند و نیروی کار شاد و مولد را مدیریت کردند.

  • برنامه های مدیریت استراتژیک:

نشان دهنده طرح های تجاری است که برای دستیابی به اهداف تجاری خود با بازار هدفی که شناسایی وتعیین شده است، استفاده می شود.  استراتژی بازاریابی شامل انواع مختلف استاستراتژی یک برند (چگونه با مشتریان جدید ارتباط برقرار می کند؟)، استراتژی رقابتی آن (همه جریان های درآمدی ممکن چیست؟) و استراتژی رشد آن (چگونه بازارهای موجود را ادعا می کند و سپس به مشتریان هدف می رسد) است.


“۵ روش ارتقا کسب و کار با اینترنت اشیا و هوش مصنوعی؛در مجله اینترنتی تدینار بخوانید.”


5 عنصر از یک هدف تجاری هوشمند:

SMART ،ابزار ساده ای است که توسط کسب و کارهای هوشمند برای فراتر رفتن از قلمرو هدف گذاری تئوری به یک برنامه عملی برای رسیدن به نتایج استفاده می شود. SMART مخفف 5 عنصر اهداف خاص(specific)، قابل اندازه گیری(measurable)، قابل دستیابی(archievable)، مرتبط(relevant) و مبتنی بر زمان(time-bound) است.

  •  اهداف خاص:

اهداف بزرگ به خوبی تعریف شده و متمرکز هستند. رایان بلر، The Goals Guy، بیان می‌کند: ” تمرکز یک نیروی قدرتمند ایجاد می کند؛ قدرت هدف. لحظه ای که شما روی یک هدف تمرکز می کنید، هدف شما به آهنربایی تبدیل می شود و شما و منابع شما را به سمت آن می کشاند. هر چه انرژی های شما متمرکزتر باشد، قدرت بیشتری خواهید داشت. ”

  •  قابل اندازه گیری:

اهداف، بدون نتیجه ای که قابل اندازه گیری باشد مانند یک مسابقه ورزشی بدون تابلوی امتیاز یا دروازه‌بان است.  اعداد بخش مهمی از تجارت هستند.  اعداد مشخصی را در اهداف خود قرار دهید تا بدانید آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر.

یک تخته سفید هدف که در دفتر شما نصب می‌شود، می‌تواند به عنوان یک یادآوری روزانه به تمرکز خود و کارمندتان بر روی نتایج هدفمندی که می خواهید به دست آورید کمک کند.

  •  قابل دستیابی:

کسب و کارهای کوچک، اغلب، اهدافی فراتر از دسترس تعیین می‌کنند. هیچ کس در یک شب، یک تجارت میلیارد دلاری ایجاد نکرده است. حتی سرمایه گذاران خطرپذیر، طرح های تجاری بی شماری از شرکت ها با اهداف عجیب و غریب را کنار می گذارند.  رویاهای بزرگ داشته باشید و ستاره ها را هدف بگیرید، اما یک پای خود را محکم روی زمین و واقعیت نگه دارید.

  •  مبتنی بر زمان:

اهداف و مقاصد کسب و کار هنگامیکه در هیچ چارچوب زمانی مرتبط با فرآیند هدف گذاری وجود ندارند، محقق نمی شوند.  خواه هدف کسب و کار شما افزایش 20 درصدی درآمد یا یافتن 5 مشتری باشد، یک چارچوب زمانی برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید.

قدم بعد از هوشمندی کسب وکار شما این است که هر هدف را به مجموعه خاصی از وظایف و فعالیت ها تقسیم کنید. به طور دوره ای اهداف خود را مرور کنید و در صورت لزوم تغییراتی را انجام دهید.

  • کسب و کار هوشمند

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2],"post__not_in":[501654],"posts_per_page":4,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":false,"post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_4","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":"","box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_4","post_status":"publish"}
سیستم مدیریت یادگیری در کسب و کار

سیستم مدیریت یادگیری در کسب و کار و تاثیرهای آن

تامین مالی استارتاپ

نحوه تامین مالی استارتاپ کدامند؟!

مشاغل مورد نیاز در متاورس

مشاغل مورد نیاز در متاورس ؛ کدامند؟

نحوه کار کردن با سرویس گوگل داکس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":false,"excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","box_layout":"","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
متاورس
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۲

آینده اقتصاد دیجیتال در “متاورس” و “وب۳” نهفته است

دنیای متاورس
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۱

کاهش بی‌سابقه زمین‌های دنیای متاورس

راه اندازی استارتاپ
  • ۱۴۰۱-۰۳-۳۱

۷ نکته که قبل از راه اندازی استارتاپ خود باید بدانید

پلتفرم آموزش آنلاین
  • ۱۴۰۱-۰۳-۳۰

۱۰ بهترین پلتفرم آموزش آنلاین در سال ۲۰۲۲ برای شروع سریع شغلی

متاورس
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۹

۱۰ حقیقت جالب در مورد متاورس

  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۸

داستان مایکروسافت از شروع تا پایان

  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۵

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود ببخشید

  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۴

پنج فناوری در آینده متاورس و اهمیت آن

استارتاپ Airbnb
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۳

استارتاپ Airbnb چیست

کسب و کار ها در متاورس
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۲

کسب و کار ها در متاورس چگونه قدم بردارند؟

درباره تدینار

تدینار یک پلتفرم سه گانه است. اول اینکه شما می توانید رویدادها ، جلسات و کلاس های آنلاین خود را با قیمت گذاری مشخص و حتی به صورت اختصاصی برای گروه خاص و یا بصورت رایگان با پایداری و امنیت بالا برگذار کنید. دوم اینکه شما می توانید یک سامانه یکپارچه مدیرت یادگیری یا همان LMS با امکاناتی بی نظیر داشته باشید. سوم اینکه همچنین یک سامانه خرید و فروش دوره های آنلاین غیرهمزمان و آفلاین با ویژگی های خاص با قابلیت اتصال به رویدادهای آنلاین همزمان و آزمون ها با عددگذاری های خاص و ویژه خواهید داشت.

دانش استارتاپی

{"number":"3","cats":"%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c","orderby":"","post_title":1,"title":false,"excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"full","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"","box_layout":"","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه اندازی استارتاپ

۷ نکته که قبل از راه اندازی استارتاپ خود باید بدانید

داستان مایکروسافت از شروع تا پایان

استارتاپ Airbnb

استارتاپ Airbnb چیست

+TED

{"number":"3","cats":"ted","orderby":"","post_title":1,"title":false,"excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"full","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"","box_layout":"","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
متاورس

آینده اقتصاد دیجیتال در “متاورس” و “وب۳” نهفته است

دنیای متاورس

کاهش بی‌سابقه زمین‌های دنیای متاورس

متاورس

۱۰ حقیقت جالب در مورد متاورس

یادگیری نوین

{"number":"3","cats":"%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86","orderby":"","post_title":1,"title":false,"excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"full","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"","box_layout":"","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
پلتفرم آموزش آنلاین

۱۰ بهترین پلتفرم آموزش آنلاین در سال ۲۰۲۲ برای شروع سریع شغلی

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود ببخشید

پلتفرم Zoom

پلتفرم Zoom ؛ بهترین راه معاشرت مجازی

© تمامی حقوق وب سایت متعلق به تدینار بوده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد | طراحی و توسعه آرتانا
#